Cumu fà chì a vostra cumpagnia si sviluppeghja in modu stabile cù i primi dieci competitività
Per ogni cumpagnia di sviluppà in modu sustenibile è stabile, deve cultivà a so propria competitività core.
A cumpetitività core di una impresa hè urigginariamente riflessa in capacità specifiche. A cumpetitività core di una impresa pò esse apprussimatamente decomposta in deci cuntenuti basatu annantu à l'analisi di e so manifestazioni specifiche, chì sò chjamati i primi dieci competitività.
(1) Cumpetitività di decisione.
Stu tipu di cumpetitività hè a capacità di una impresa per identificà trappule di sviluppu è opportunità di mercatu, è per risponde à i cambiamenti ambientali in una manera puntuale è efficace. Senza sta cumpetitività, a cumpetitività core diventerà una carogna. A cumpetitività di decisione è u putere di decisione corporativa sò in a stessa relazione.
(2) Cumpetitività urganisazione.
A cumpetizione di u mercatu di l'imprese deve esse implementata in ultimamente attraversu l'urganisazioni di l'impresa. Solu quandu hè assicuratu chì a realizazione di l'ubiettivi di l'urganisazione di l'impresa hè cumpleta, e persone facenu tuttu, è cunnoscenu i normi per fà bè, i vantaghji formati da a cumpetitività decisionale ùn falla micca. Inoltre, u putere di decisione è u putere di esecutivu di l'imprese sò ancu basati nantu à questu.
(3) Cumpetitività di l'impiegati.
Qualchissia deve piglià cura di l'affari grandi è chjuchi di l'urganizazione di l'impresa. Solu quandu l'impiegati sò abbastanza capaci, disposti à fà un bonu travagliu, è avè pacienza è sacrificiu, ponu fà tuttu.
(4) Prucessu cumpetitività.
U prucessu hè a summa di i modi individuali di fà e cose in e diverse urganisazioni è roli di a cumpagnia. Limita direttamente l'efficienza è l'efficacità di l'operazione di l'urganizazione di l'impresa.
(5) Cumpetitività culturale.
A cumpetittività culturale hè una forza d'integrazione cumposta di valori cumuni, modi cumuni di pensà è modi cumuni di fà. Ghjoca direttamente u rolu di coordinà u funziunamentu di l'urganizazione di l'impresa è integra e so risorse interne è esterne.
(6) Cumpetitività di marca.
I marchi anu da esse basatu nantu à a qualità, ma a qualità solu ùn pò micca custituisce una marca. Hè un riflessu di a forte cultura corporativa in a mente di u publicu. Dunque, custituisce ancu direttamente una capacità di una impresa per integrà risorse internu è esternu.
(7) Competitività di u canali.
Se una impresa vole guadagnà soldi, prufittà è sviluppà, deve avè abbastanza clienti per accettà i so prudutti è servizii.
(8) A competitività di u prezzu.
Cheap hè unu di l'ottu valori chì i clienti cercanu, è ùn ci sò micca clienti chì facenu’ùn importa micca u prezzu. Quandu a qualità è l'influenza di a marca sò uguali, u vantaghju di u prezzu hè a competitività.
(9) Cumpetitività di i partenarii.
Cù u sviluppu di a sucità umana oghje, i ghjorni chì tuttu ùn dumanda micca aiutu è fà tuttu in u mondu sò diventati una cosa di u passatu. Per furnisce i clienti cù i servizii di più valore aghjuntu è a satisfaczione di valore, stabiliremu ancu una alleanza strategica.
(10) Cumpetitività innovativa di elementi di filtru.
Avemu da avè innuvazione cuntinua prima. Quale pò cuntinuà à creà stu truccu prima, chì pò esse invincible in questa cumpetizione di u mercatu. Dunque, ùn hè micca solu un cuntenutu impurtante di supportu di l'impresa, ma ancu un cuntenutu impurtante di l'esekzione di l'impresa.
Queste dece cumpetitività maiò, in generale, sò incarnate cum'è a competitività core di l'impresa. Analizendu da a perspettiva di a capacità di integrà e risorse corporative, a mancanza o a riduzzione di qualcunu di sti dece aspetti di a cumpetitività portarà direttamente à a decadenza di sta capacità, vale à dì a diminuzione di a competitività core di l'impresa.
Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2020